Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Αφιέρωμα στην Εργατική Πρωτομαγιά

Καλή Εργατική Πρωτομαγιά με Yγεία, Δύναμη και Aισιοδοξία !  Δείτε το video

Η Υπεύθυνη κυρία Σκληρού Φανή ανέφερε :¨

" Ένα αφιέρωμα, ελάχιστος φόρος τιμής στους αγώνες και τις θυσίες της εργατικής τάξης, απ τις ομάδες Σχολικών Πρέσβεων Ε.Κ.- Τ4ΕU του 1ου ΓΕΛ Ασπροπύργου, που με προθυμία ενεργοποιήθηκαν στο κάλεσμά μου, για άλλη μια φορά, πάντα διαδικτυακά !




Η μουσική επένδυση του video είναι διασκευή της μελοποίησης του αποσπάσματος του ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ του Γιάννη Ρίτσου σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη.


Ευχαριστούμε τον αφανή βοηθό μας σ αυτές τις δράσεις , για την ενορχήστρωση της διασκευής, εκτέλεσης και παραγωγής ήχου, που δημιουργήθηκε σε χρόνο dt, για τις ανάγκες των ομάδων.



Να σημειώσω, ότι το εν λόγω τραγούδι , ήταν το 1ο τραγούδι που αποδόθηκε απ την ομάδα του Μουσικού Εργαστηρίου την χρονιά της δημιουργίας του, το 2009, σε εκδήλωση για τα 100 χρόνια απ τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου, που ήταν η πρώτη μας εκδήλωση!



Ήμουν και συνεχίζω να είμαι περήφανη για την κάθε γενιά μαθητών μου, τους εξαιρετικούς μου συνεργάτες!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου